УВАГА!
ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ!
1. Зарубіжна література: А. Толстой. "Анна Кареніна"
2. Історія України: Скласти хронологічну таблицю "Основнні події Української революції в 1917р."
параграфи 14-15. В Інтернеті знайти зміст І і ІІ універсалів УЦР і ознайомитися з їхнім змістом.
3. Всесвітня історія: практичне заняття №2 в зошиті. Скласти політичні портрети А. Гітлера, Б. Муссоліні, Ф. Франка. Опрацювати параграфи 16 (10б), 13, 18 (10а).
4. Захист Вітчизни: автомат Калашнікова.
5. Англійська мова: р. 52 вивч. слова, ех. 1-5, р. 52-53, ех. 1,2 р. 5553 W.
6. Українська мова: Слово і його лексичне значення. Пояснити письмово лексичне значення слів: голова, парта, крило, ходити, літати, машина. Скласти з кожним словом кілька речень, щоб ті мали в кожному різне значення. (Наприклад: Ручка не писала в зошиті. Ручка дитина обіймала маму.)
7. Українська література: повторити: І . Франко. Поема "Мойсей" (вивчити уривок з прологу напам'ять ). Новела "Сойчине крило".
Борис Грінченко. "Каторжна". Опрацювати ідейно-художній зміст твору.
Інші завдання незабаром! Слідкуйте за подіями на блозі!
ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ!
1. Зарубіжна література: А. Толстой. "Анна Кареніна"
2. Історія України: Скласти хронологічну таблицю "Основнні події Української революції в 1917р."
параграфи 14-15. В Інтернеті знайти зміст І і ІІ універсалів УЦР і ознайомитися з їхнім змістом.
3. Всесвітня історія: практичне заняття №2 в зошиті. Скласти політичні портрети А. Гітлера, Б. Муссоліні, Ф. Франка. Опрацювати параграфи 16 (10б), 13, 18 (10а).
4. Захист Вітчизни: автомат Калашнікова.
5. Англійська мова: р. 52 вивч. слова, ех. 1-5, р. 52-53, ех. 1,2 р. 5553 W.
6. Українська мова: Слово і його лексичне значення. Пояснити письмово лексичне значення слів: голова, парта, крило, ходити, літати, машина. Скласти з кожним словом кілька речень, щоб ті мали в кожному різне значення. (Наприклад: Ручка не писала в зошиті. Ручка дитина обіймала маму.)
7. Українська література: повторити: І . Франко. Поема "Мойсей" (вивчити уривок з прологу напам'ять ). Новела "Сойчине крило".
Борис Грінченко. "Каторжна". Опрацювати ідейно-художній зміст твору.
Інші завдання незабаром! Слідкуйте за подіями на блозі!
Немає коментарів:
Дописати коментар