субота, 23 січня 2016 р.

Діти, виконайте нове завдання з української мови.
Розібрати речення, надписати частини мови накреслити схеми. З виділеним словом зробити фонетичний, морфологічний і словотворчий розбір:
1. Трудно було розібрати, де блищать калюжки, а де - латки землі. І справді, з кутка, де блищали очі, вибрався їжак, струснув солому з голок і сів посеред куреня. 2. Здається, наче припудрений снігом багрець листка вставлено в різьблену пухову рамочку-облямівочку. Льотчикові аж дивно чути, що пращури його були чумаками, що їздили за сіллю на возах, які котилися колись до самого Криму. 3. Сагайдачний бачив, що ось-ось спалахне заколот. Я вчора сказала дядькові Якиму, щоб він дозволив тобі нарвати черешень. 4. А коли б цього не було, то взимку наші суботні сорочки не пахли б м'ятою, не озивалися б зозулею, і не марилося б нам весною.

Немає коментарів:

Дописати коментар